FANDOM

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Tokio wychowywała się jedynie z matką, nie miała rodzeństwa, a z ojcem prawdopodobnie nie utrzymywała kontaktów. Jej matka pracowała w fabryce w walizek za niewielką pensję, toteż bywało, że musiała chodzić na nocne zmiany, by zarobić. Wtedy Tokio została sama w domu i ze względu na młody wiek bardzo się bała. Matka narysowała jej drzwi na ścianie i wytłumaczyła, że gdy je otworzy, ona się pojawi. Zastrzegła też, że można to zrobić jedynie raz. Tokio w rozmowie z Rio wyznała, że nigdy z tego nie skorzystała.

Gdy chodziła jeszcze do szkoły miało miejsce zdarzenie, po którym, jak później określiła "wszystko zaczęło się psuć". Młodszy uczeń ściągnął Tokio spodnie na oczach całej jej klasy. Dyrekcja podjęła wtedy niesłuszną decyzję o usunięciu jej ze szkoły.

Życie przed napadem Edytuj

W międzyczasie Tokio poznała swojego, nie nazwanego z imienia chłopaka. Tego samego dnia, gdy poznała Profesora, wpadła na pomysł, by zorganizować porwanie ciężarówki. W trakcie akcji Tokio zaczęła strzelać przez co zabiła jednego ze strażników. W rezultacie przeciwnicy odpowiedzieli ogniem, zabijając jej chłopaka. Sama Tokio zdołała uciec, ale była zmuszona się ukrywać. W końcu zdecydowała się opuścić kryjówkę, rozważała zatrudnienie się na statku. Przedtem chciała jednak porozmawiać z matką. Zadzwoniła do niej z telefonu publicznego. Matka, po informacji, że Tokio zamierza wyjechać, zaproponowała spotkanie. Zapewniła, że policja o niczym nie wie, więc dziewczyna zgodziła się. Idąc na miejsce spotkania, Tokio została zaczepiona przez nieznajomego mężczyznę jadącego czerwonym Seatem Ibizą. Nie zwracała uwagi na to, co mówił. Nieznajomy wspomniał o "chińskim statku" dając do zrozumienia, że słyszał jej rozmowę. Tokio skorzystała z jego nieuwagi, dostała się do samochodu i zaczęła wypytywać, grożąc przy tym pistoletem. Była przekonana, że jest on policjantem, próbującym ją aresztować. Udało mu się zdobyć jej zaufanie dopiero, gdy pokazał zdjęcia policjantów pod jej domem i czekających w miejscu, gdzie miała spotkać się z matką. Zrozumiała, że została przez nią wystawiona. Mężczyzna zaproponował Tokio udział w napadzie, proponując zdobycie 2,4 miliarda euro, a ona bez większego zastanowienia, zgodziła się.

Przygotowania do napadu Edytuj

Podczas pierwszego spotkania całej grupy Profesor wyjaśnił najważniejsze zasady. Niedozwolone było używanie swoich prawdziwych imion i nawiązywanie relacji. Mieli za zadanie wymyślić sobie pseudonimy. Padły propozycje numerów i planet, ale ostatecznie zdecydowano się na nazwy miast. To właśnie wtedy główna bohaterka porzuciła swoje dotychczasowe imię (Silene Oliveira) i zaczęła przedstawiać się jako Tokio. Podczas przygotowań do napadu grupa doskonaliła umiejętności mogące się przydać podczas napadu, między innymi strzelanie z pistoletu. Profesor powiedział im jak zachowywać się w różnych sytuacjach. Podkreślił, że nie mogą zabijać ani ranić zakładników. W trakcie tych pięciu miesięcy Tokio złamała jedną z najważniejszych zasad. Pomimo zakazu nawiązywania bliskich relacji zaczęła spotykać się z Rio. Musieli ukrywać swój związek, by uniknąć możliwych konsekwencji. wkrótce złamała tę zasadę jeszcze raz - zaprzyjaźniła się z Nairobi. Któregoś dnia Profesor postanowił nauczyć gang, gdzie znajdując się narządy, by umieli sobie poradzić w razie postrzału. Tokio została wytypowana, by pokazać na Nairobi, czego się nauczyła. Zauważyła na ciele koleżanki bliznę świadczącą o cesarskim cięciu. Nairobi, widząc to zaczęła nazywać Tokio lesbijką, na co ona odpowiedziała tym samym. Po chwili pozostali musieli odciągać dwie dziewczyny od siebie, by nie wdały się w bójkę. Wieczorem tego samego dnia Tokio postanowiła porozmawiać z Nairobi. Odwiedziła ją w jej pokoju i, mimo że została wyproszona, nie poddała się. W końcu Nairobi zaakceptowała jej obecność i opowiedziała o swoim dziecku. Tokio wydała się poruszona tą historią. Zaproponowała koleżance wspólne spożycie butelki alkoholu, którą przyniosła ze sobą. Urządziły we dwie imprezę, słuchając głośnej muzyki, tańcząc i popijając drinki. Zabawę przerwał dopiero Profesor. Poinformował o późnej porze i nakazał im wracać do łóżek.

Pierwszy napad

Życie po napadzie Edytuj

Przygotowania do drugiego napadu Edytuj

Drugi napad Edytuj