Kim jest Profesor?[edytuj | edytuj kod]

Profesor jest głową napadu na mennicę królewską w Madrycie. To on dowodził złodziejami, podczas kiedy oni wykonywali jego rozkazy. Jest on bardzo inteligentny, oraz (jak mówi o nim Tokio w pierwszym odcinku) od 19. roku życia nie wyrobił dowodu osobistego i "jest jak duch". Jego inteligencja i umiejętność przewidywania zdarzeń są spowodowane tym, że w dzieciństwie był chory i przesiadywał dużo czasu w szpitalu, czytając książki.

Pierwszy Sezon[edytuj | edytuj kod]

Profesor jest najważniejszą postacią, gdyż dowodzi on złodziejami ze swojej kryjówki, skonstruowanej przez Rio. W drugim odcinku Profesor pierwszy raz kontaktuje się z Inspektor Murillo, a później 'całkowicie przypadkowo' spotykają się w barze, kiedy Profesor ucina krótką pogawędkę z Inspektor.

Drugi Sezon[edytuj | edytuj kod]

W tym czasie Profesor najszybciej jak może wraca do kryjówki, aby zapobiec przerażeniu Ekipy, które i tak sięga zenitu po wydaniu Tokio i po wyroku na Rio.. Bardzo przeżywa scenę, w której Berlin zostaje, aby chronić tunel, lecz zostaje pocieszony przez Nairobi.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Profesor jest spokojnym i niezwykle inteligentnym człowiekiem. Jest także świetnym negocjatorem i nie zdradza swej osoby w rozmowach z inspektor Murillo. Jest perfekcjonistą i chce sam kontrolować każdą sytuację i je idealnie zaplanować. Jest nieśmiały w kontaktach z innymi, zwłaszcza z kobietami.