Dom Z Papieru Wiki
Advertisement
Dom Z Papieru Wiki

Za Moskwą siedzi Denver. Jego syn. Narkotyki, połamane zęby i żebra. Królem imprezowych bijatyk. Gorąca krew. W idealnym skoku stanowi bombę zegarową. Tokio, Odcinek 1

Denver - wł. Daniel Ramos, jest jednym z członków ekipy profesora. Jest on bardzo porywczym i lekkomyślnym członkiem drużyny. Jest on synem Moskwy.

Charakter

Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły przestępca, król walk ulicznych. Dotknął wszystkich narkotyków. Pomimo swojego osobliwego śmiechu ma wielkie serce i zrobiłby wszystko dla tych, których kocha.

Pierwszy sezon

Denver zakochuje się w Monice Gaztambide, zakładniczce. Monica jest niepewna, czy to syndrom sztokholmski czy prawdziwa miłość. Denver pomaga Monice i kiedy Berlin każe mu ją zabić, Denver ratuje kochankę postrzelając ją w nogę. Monica jest w ciąży ze swoim szefem, lecz temu nie zależy na niej ani dziecku i za wszelką cenę chce zabić Denvera, co mu się nie udaje. Denver namawia Monicę, by ta do nich dołączyła, a ta się zgadza i przyjmuje pseudonim Sztokholm.

Drugi sezon

Trzeci sezon

Denverowi po ucieczce pozostało najważniejsze zadnie jakim było rozstanie się z pozostałymi i ukrycie przed policją. Profesor wysłał Denvera wraz z Monicą i ich nowo narodzonym synkiem do Jawy w Indonezji.

Czwarty sezon

W czwartym sezonie powiedziane jest jego prawdziwe imię "Daniel".

Advertisement