Kim jest Sierra?[edytuj | edytuj kod]

Alicia Sierra jest ciężarną inspektor policyjną odpowiedzialną za torturowanie i zmuszanie Rio do wypowiedzenia się, aby potępił swoich wspólników podczas napadu na Hiszpańską Mennice Narodową , a także położenie kresu napadowi na Bank Hiszpanii w 3 i 4 sezonie.

Sezon 3[edytuj | edytuj kod]

Pierwszy raz poznajemy ją podczas nielegalnego przesłuchiwania Rio. Zostaje ściągnięta do Madrytu wraz z nim przez Luisa Tamayo, a następnie zostaje jej przekazane dowodzenie negocjacjami podczas napadu na Bank Hiszpanii.

W odcinku 8 dokonuje upozorowanego zabójstwa Lizbony, później wykorzystuje syna Nairobi, aby z pomocą sapera postrzelić ją w serce i osłabić gang.

Sezon 4[edytuj | edytuj kod]

Przez większość sezonu przesłuchiwała Raquel (Lizbonę) w kompletnej izolacji, starała się wyciągnąć z niej informacje na temat Profesora. Podczas przesłuchania wyjawia swój sekret- śmierć swojego męża na raka trzustki.

Pod koniec sezonu, Profesor ujawnia ogólny fakt przetrzymywania i torturowania Rio, a po nieudanych próbach pułkownika Prieto i Tamayo zaprzeczenia tym oskarżeniom, zostaje przymuszona do publicznego przyznania się do winy, co oczywiście wykonuje, jednakże winą obarcza rząd oraz wyjawia, iż była wspierana przez wywiad, policję oraz hiszpańskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych. Ujawnia także rzeczywiste okoliczności śmierci Nairobi, postrzelenie przez Gandię z pełnym poparciem pułkownika Luisa Tamayo

Za nielegalne działania oraz wypowiedź podczas konferencji MSW wszczęty zostaje wobec niej proces sądowy oraz wydany nakaz aresztowania. Ucieka ze swojego mieszkania i próbuje dorwać Profesora. Udaje jej się odkryć jego kryjówkę, a finałowy odcinek kończy się na wycelowanym przez nią w swojego wroga pistoletem. Na sam koniec słychać śpiewany przez nią utwór "Bella Ciao"- jeden z symbolów gangu.

283034115476918d8e5df4824fbadeb3.jpg
Casaweb.jpg
Sierra.png